Underskriv dine aftaler elektronisk med NemID

Underskriv din aftale elektronisk med dit NemID

Inden vi kan udbetale dine penge, eller sende dig dit nye kreditkort, skal du underskrive din aftale. Det kan du gøre let og enkelt med dit NemID. Du kan også i samme forbindelse uploade den nødvendige dokumentation, så du helt slipper for den gammeldags post.

Log på og underskriv med NemID

For AcceptCard kunder

Som AcceptCard kunde kan du også underskrive dine aftaler elektronisk. Log på med NemID

Min Side - nemt, hurtigt og praktisk

Log ind på Min Side

På Min Side kan du hurtigt aktivere dit kort og oprette betaling via betalingsservice. Samtidig får du nemt overblik over din saldo og dine transaktioner, så du hele tiden kan følge med i udviklingen på din konto. For at bruge Min Side skal du logge på med NemID.

Log på Min Side

For AcceptCard kunder

Som AcceptCard kunde kan du også benytte Min Side. Log på med NemID

Kundecenter
  70 25 25 02

Mandag til torsdag
Fredag
9.00 - 16.30
9.00 - 16.00

Kundeservice

Her finder du svar på en række af de mest almindelige spørgsmål.

Information

Information

1. januar 2015 har vi nedsat renten med 0,1 procentpoint på vores lån og kreditter over for eksisterende kunder.

Læs mere

NemID Support

Min Side

Har du problemer med dit NemID eller har du brug for at oprette et nyt NemID, så kan du kigge her.

NemID Support
Ofte stillede spørgsmål

Navneskift

GE Money Bank skifter navn

Santander har købt GE Money Bank i Norden, derfor skifter vi navn til Santander Consumer Bank.

Læs mere